8 sfaturi pentru a alege echipamentul de curățenie potrivit

Achiziția de echipamente de curățenie trebuie să se potrivească cu strategia voastră generală

Echipamentul potrivit vă poate îmbunătăți procesele, productivitatea, capacitatea de a inova și rezultatul final. Dar pentru a obține acele rezultate dintr-o investiție de capital majoră, aveți nevoie de un plan de investiții care să abordeze atât nevoile voastre pe termen scurt, cât și pe termen lung. Nu numai că veți economisi timp și resurse, dar veți evita și remediile rapide care pot fi costisitoare.

Aceste 8 sfaturi vă vor ajuta să cumpărați echipamentul potrivit.

1. Evaluați-vă cu atenție afacerea și nevoile de curățenie

Este important să vă înțelegeți obiectivele. Căutați să creșteți productivitatea? Acest nou echipament vă va face mai  relevanți pe piață? Vă va ajuta să rămâneți înaintea concurenților? Puteți face doar un upgrade în loc să cumpărați echipamente noi și să obțineți în continuare performanțe mai bune?

Asigurați-vă că aveți răspunsuri la aceste întrebări înainte de a cumpăra. Evitați să fiți influențați de campanii de marketing agresive care fac afirmații nerealiste.

2. Obțineți un punct de vedere extern

În funcție de amploarea investiției voastre, poate merită să lucrați cu un consultant extern care vă poate asigura că profitați la maximum de achiziția voastră, ajutându-vă să vă evaluați nevoile. Inițial, veți analiza factori importanți, cum ar fi capacitatea, utilizarea angajaților și resursele curente.

Cea mai obișnuită practică este să faceți o analiză cost-beneficiu, care vă ajută să vă justificați achiziția și să determinați argumentele pro și contra. Dacă sunteți în implicați în producție, puteți utiliza un raport de utilizare a activelor, care măsoară capacitatea voastră de a obține rezultate optime din echipamente și alte active. Premisa este că echipamentele mai eficiente vă vor oferi rezultate mai bune.

3. Investiți în tehnologii digitale

Un sondaj din 2017 a 960 de producători canadieni a constatat că companiile care au adoptat tehnologii digitale au obținut recompense impresionante, inclusiv o productivitate îmbunătățită, costuri de operare mai mici și o calitate mai bună a produselor.

Principalul motor al creșterii productivității este capacitatea de a anticipa și de a preveni timpii de nefuncționare și de a optimiza eficiența și întreținerea echipamentelor. Economiile de costuri provin din: monitorizarea în timp real a producției și controlul calității pentru a reduce risipa și revenirea asupra unor obiective, întreținere predictivă pentru a preveni reparațiile costisitoare și opririle neplanificate, automatizare  pentru a economisi costurile cu forța de muncă și pentru a îmbunătăți randamentul.

Între timp, calitatea îmbunătățită vine din tehnologii precum controalele de calitate în timp real

4. Căutați-vă cu atenție furnizorii

Internetul vă oferă acces la o gamă largă de companii de echipamente de curățenie specializate, așa că faceți-vă timp pentru a naviga. Consultați buletinele informative care vizează anumite industrii și participați la târguri comerciale unde puteți obține timp practic cu echipamentele. De asemenea, puteți contacta asociațiile din industrie pentru mai multe informații.

Nu lăsați doar prețul să vă ghideze în decizia voastră. Luați în considerare, de asemenea, aspecte precum serviciul post-vânzare și reputația unui furnizor și obțineți referințe. Dacă sunteți clienți fideli, puteți solicita garanții mai bune sau un plan extins de servicii pentru clienți.

5. Tineți cont de instruirea angajaților

De prea multe ori, antreprenorii nu iau în considerare timpul, banii și resursele necesare pentru a instrui angajații cu echipamentele noi. Doriți să evitați scăderea productivității care apare atunci când angajații au nevoie de prea mult timp pentru a se adapta la noile tehnologii sau procese?

Dacă echipamentul este nou sau are caracteristici noi, puteți presupune că angajații se vor confrunta cu o curbă de învățare. Este important să evitați problemele, asigurându-vă că aveți finanțare pentru a rezolva timpul de nefuncționare care rezultă. Va trebui să blocați timp pentru a instrui angajații și să vă asigurați totuși că operațiunile voastre pot funcționa la capacitate maximă.

6. Decideți dacă doriți să cumpărați sau să închiriați echipamentul

Achiziționarea vă permite să dețineți echipamentul imediat ce tranzacția este finalizată. Compania voastră amortizează costul pe durata de viață a echipamentului. Este posibil să obțineți finanțare pentru mai mult decât prețul de achiziție.

De exemplu, se oferă finanțare de până la 100% pentru costul achiziției și posibilitatea de finanțare suplimentară pentru acoperirea costurilor de instalare, instruire și transport. Opțiunile de leasing sau de închiriere pot fi adecvate pentru echipamentele care devin rapid învechite sau sunt necesare pentru un anumit proiect.

Închirierea vă poate face plățile mai mici decât ar fi dacă ați cumpăra echipamentul. Cu toate acestea, nu dețineți echipamentul și va trebui să așteptați până se încheie contractul pentru a-l cumpăra. Prețul pe care îl plătiți la sfârșitul contractului poate fi mai mic decât ar fi fost prețul inițial de achiziție, dar, din moment ce ați efectuat și plăți, această opțiune poate costa mai mult pe termen lung decât altele. În funcție de structura contractului de închiriere, plățile voastre pot fi incluse ca parte a costurilor de operare.

7. Gândiți-vă mai întâi la siguranță

Un mediu de lucru sănătos și sigur înseamnă că angajații și compania voastră pot fi mai productivi, iar această regulă se aplică și achizițiilor de echipamente și tehnologie. Furnizorii sunt responsabili pentru vânzarea echipamentelor care pot fi utilizate în siguranță, dar sunteți responsabili să vă asigurați că angajații voștri respectă regulile de siguranță.

8. Alegeți verde

Când achiziționați echipament sau tehnologie, asigurați-vă că este eficient din punct de vedere energetic. Nu numai că veți economisi bani, dar veți contribui și la sănătatea planetei. Cercetați impactul asupra mediului al noului vostru echipament și aflați cum să eliminați echipamentul existent într-un mod care să minimizeze impactul acestuia asupra mediului.

Alege produse de calitate de la branduri de top


Au incredere in noi


0
Comanda ta
Cosul tau este golInchide
Calculate Shipping
Alti clienti au comandat si:
Alti clienti au comandat si:
  • Aditiv concentrat pentru masina de spalat vase, BRILLANT UNI, 5l-712683
    191.52lei
  • IGX1020RM_Matura-mica-pentru-faras-tip-lobby-pan-IGEAX-1020-rosu-maner-80-cm-duritate-medie-termorezistentacertificata-HACCP-FDA_2
    Matura mica pentru faras tip lobby pan, IGEAX 1020, rosu, maner 80 cm, duritate medie, termorezistenta, autoclavare la 121 °C, pentru industria alimentara, certificata HACCP, FDA
    85.29lei
  • 5CHP250_Pantalon de lucru, talie, CHONCO, gri, intaritura pe genunchi, cusaturi triple, buzunare multiple_fata
    Pantalon de lucru, talie, CHONCO, gri, intaritura pe genunchi, cusaturi triple, buzunare multiple, 98% Bumbac / 2% Elastan - 200g/m2, Coverguard - 2xl
    91.88lei
  • CG9320_Manusi de protectie, EUROSTRONG 9320, din bumbac, imersate nitril galben 3_4, cu manseta elastica, rezistente la uzura, mediu uleios, uscat_1
    Manusi de protectie, EUROSTRONG 9320, din bumbac, imersate nitril galben 3/4, cu manseta elastica, rezistente la uzura, mediu uleios, uscat - 10
    4.59lei
  • IGEAX_1058R_Racleta de apa 75cm, rosie, rezistenta la 100 °C, autoclavare 121 °C, pentru industria alimentara, certificata HACCP
    Racleta de apa 75cm, rosie, rezistenta la 100 °C, autoclavare 121 °C, pentru industria alimentara, certificata HACCP
    129.38lei