Urmarirea comenzii tale

Dupa ce ai inregistrat comanda, poti urmari statusul acesteia din contul tau de client, in sectiunea “Comenzile mele”.

Modificare sau anulare comanda

Posibilitatea anularii unei comenzi sau livrari este disponibila in contul tau de client, sectiunea „Comenzile mele”.

In cazul in care anularea nu mai este posibila din cont, daca te-ai razgandit si nu mai vrei un produs din comanda, vrei alt produs decat cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poti anunta cat mai repede la +4 031 005 01 44. Colegii nostri de la Suport vor face tot posibilul sa iti modifice sau anuleze comanda.

Modalitati de livrare

Livrare prin curier

Livrarea este gratuita pentru comenzile cu valoare mai mare de 199 lei

POLITICA RETUR/SCHIMBARE PRODUSE SI RETURNARE CONTRAVALOARE COMANDA

«Retragerea din contract» se refera la dreptul tau legal de a renunta la comanda plasata prin efectuarea unui retur de marfa. Acest aspect este reglementat prin legislatia in vigoare, Ordonanța de Urgența nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor la distanța. Poti beneficia de acest drept legal daca sunt indeplinite conditiile de mai jos.

Returul se poate face in interval de 14 de zile calendaristice de la data la care ai intrat in posesia comenzii, fara a fi nevoit sa justifici decizia de retragere. In acest caz, te rugam sa ne aduci la cunostinta decizia ta, trimitand un e-mail la adresa retur@sterge.ro . Costul de transport si procesare al unui retur este de 25 RON TVA inclus si va fi achitat de catre client.

Pentru derularea procedurii de retur este obligatorie mentionarea urmatoarelor informatii in mail-ul trimis de catre Dvs la adresa retur@sterge.ro :

Caz 1 : Schimbare produs:

  • Motivul pentru care returnezi marfa: produs necorespunzator, marime gresita etc.
  • Produsul cu care doresti sa schimbi produsul din comanda achizitionata, cu tot cu codul de produs si marimea(daca este cazul).
  • Contul IBAN in care urmeaza sa viram contravaloarea facturii initiale, banca la care este deschis contul, nume titular cont bancar.
  • Orice observatie relevanta si care are legatura cu returnarea produselor

Caz 2: Returnare produse si contravaloarea comenzii:

  • Motivul pentru care returnezi marfa: produs necorespunzator, marime gresita etc.
  • Contul IBAN in care urmeaza sa viram contravaloarea marfurilor returnate, banca la care este deschis contul, nume titular cont bancar. Orice observatie relevanta si care are legatura cu returnarea produselor
  • Orice observatie relevanta si care are legatura cu returnarea produselor

CUM SE DESFASOARA RETURUL:

  • Expediati e-mail-ul catre retur@sterge.ro in functie de unul dintre cazurile de mai sus.
  • Se va expedia o comanda noua produsul nou dorit. Cand se va livra coletul, veti inapoia curierului produsele nedorite. Se va achita noua comanda integral, conform facturii, ramburs la curier sau OP.
  • Cand va ajunge returul la depozit, se va storna factura initiala si se va rambursa contravaloarea facturii in contul IBAN indicat in mail.

Dorim sa te atentionam ca returnarea produselor catre STERGE ORICE SRL neinsotite de informatiile de mai sus completate corect si, ori necompletarea tuturor informatiilor solicitate, poate atrage dupa sine intarzieri in timpul de procesare a returului, respectiv de rambursare a contravalorii produselor.

  • Returul va fi acceptat daca produsul nu prezinta urme de uzura, nu este deteriorat, nu este desigilat (in cazul produselor de igiena profesionala si echipamente de protectie medicala) si are toate etichetele atasate si este complet – inclusiv cu accesorii, certificat de garantie, manual de instructiuni, fise tehnice etc.
  • In cazul in care returnezi o pereche de incaltaminte, acestia trebuie ambalati in cutia lor originala. Daca obiectul returului este un articol de imbracaminte sau un accesoriu, acestea trebuie insotite de etichetele originale ale producatorului. Atat produsele, cat si ambalajele originale trebuie returnate la nivelul de calitate la care au fost primite, fara a fi suportat deteriorari ulterioare sau fara a fi fost purtate. Altfel, returul nu va fi procesat.
  • Foarte important: pentru a putea respecta cerintele procedurii de retur, te rugam sa pastrezi atat ambalajele si etichetele originale ale produselor, cat si documentele ce au insotit comanda (factura si formular pentru o perioada de 30 de zile calendaristice de la data receptionarii, pentru eventualitatea in care, ulterior, in acest interval de timp, decizi sa faci un retur de marfa.
  • Nu aplica pe ambalajele originale ale produselor, in mod special pe cutiile pantofilor, banda adeziva sau alte materiale similare, deoarece calitatea ambalajelor va fi afectata. Asigura ambalajul original prin introducerea lui intr-o alta cutie / punga de transport, dupa caz. Sigileaza bine coletul.
  • Costurile de livrare pentru retur sunt suportate de catre  STERGE ORICE SRL.
  • Pentru situatiile in care produsul/produsele livrate catre tine prezinta defecte imputabile producatorului sau vanzatorului, te rugam sa ne contactezi pentru a ne aduce la cunostinta problemele existente si sa ne transmiti poze relevante privind defectele identificate la adresa de e-mail contact@sterge.ro. In acest caz, iti vom trimite curierul pentru ridicarea coletului si vom plati transportul lui la destinatie. Daca este vorba despre un retur integral al comenzii (returnarea tuturor articolelor comandate) si soliciti restituirea contravalorii ei, STERGE ORICE SRL iti va restitui si costul aferent livrarii initiale a comenzii. Daca efectuezi un retur partial (returnezi doar o parte din articolele comandate) si soliciti restituirea contravalorii aferente, STERGE ORICE SRL  va plati atat valoarea produsului returnat, cat si costul transportului.
  • Restituirea contravalorii produselor returnate se face intr-un interval de 14 zile calendaristice de la data la care am receptionat și verificat produsele returnate. Rambursarea sumei se face prin virarea acesteia în contul indicat de tine in continutul e-mail-ul de retur, in cazul in care ai achitat comanda ramburs sau direct in contul asociat cardului tau, atunci cand ai efectuat plata comenzii online. Daca sunt intarzieri in procesul de rambursare a sumelor aferente platilor online, te rugam sa verifici acest lucru si cu banca emitenta a cardului tau.

Alege produse de calitate de la branduri de top


Au incredere in noi


0
Comanda ta
Cosul tau este golInchide
Calculate Shipping
Alti clienti au comandat si:
Alti clienti au comandat si:
  • Mănuși pentru lucrări de precizie pentru manipulări ușoare tegera 860 , grad protectie cat. ii, marimi 5 – 11, culoare negru - 7
  • Pantofi de protectie S1P SRC, HRO, FLUORITE, Coverguard cu bombeu din compozit - 39
    206.86lei
  • CG1NIAB_Manusi de protectie imersate in nitril 3_4, EUROLITE 1NIAB, rezistenta ridicata la abraziune, aderenta in mediu umed, uleios, murdar_princ
    Manusi de protectie imersate in nitril 3/4, EUROLITE 1NIAB, rezistenta ridicata la abraziune, aderenta in mediu umed, uleios, murdar, dexteritate, protectie impotriva dermatitei - 7
  • Pad monodisc/ masina curatenie 380mm - maro
  • CG5CMB050_Pantaloni de lucru cu pieptar Commander II, gri, bumbac 260gm², buzunare multiple, cusaturi intarite, Coverguard_fata_spate
    Salopeta de lucru Commander II, gri, bumbac, 260g/m², buzunare multiple, cusaturi intarite, Coverguard - S
    123.17lei