Intoarcerea la birou în siguranță
Un nou sondaj provenit de la furnizorul nostru Tork – Essity arată că angajații vor pretinde companiilor angajatoare un nou standard de igienă atunci când se întorc la birou.
Controlul sporit al igienei este un nou deziderat care va rămâne mult timp de actualitate stringentă, deoarece angajații se așteaptă ca îmbunătățirile aduse birourilor din era COVID-19, cum ar fi stațiile de dezinfectare a mâinilor, sistemele de lavoare cu utilizare fără atingere și dispenserele de prosoape de hârtie de capacitate mai mare, să devină accesorii permanente.
Essity, o companie globală de igienă și sănătate și producător al mărcii de igienă profesională, Tork®, a anunțat astăzi rezultatele sondajului său „Return to Workplace”.
Această cercetare a fost efectuată pentru a înțelege mai bine problemele de igienă care sunt de cea mai mare îngrijorare pentru angajați, pe măsură ce se întorc la birou după mai mult de doi ani de lucru de la distanță în timpul pandemiei.
Pe lângă faptul că oferă informații despre schimbările de atitudine și comportament atunci când vine vorba de igiena personală și la locul de muncă, salubritate și curățenie, sondajul oferă în mod specific companiilor o privire asupra a ceea ce așteaptă oamenii la locul de muncă și modul în care managementul durabil al igienei poate consolida performanța afacerii prin păstrarea angajaților.
În timp ce „stresul din cauza COVID-19” îi determină pe angajații dornici să lase în urmă pandemia, rezultatele sondajului arată că acțiunile de creștere a siguranței sănătății printr-o igienă mai bună sunt aici pentru a rămâne.
Sondajul Essity a arătat că: 84% dintre angajați intenționează să continue practicile de igienă îmbunătățite pe care le-au adoptat în timpul pandemiei, cum ar fi spălarea mai frecventă a mâinilor și utilizarea dezinfectantului pentru mâini, chiar dacă majoritatea sunt vaccinați împotriva COVID-19. 65% dintre angajații care au lucrat într-un birou înainte de COVID-19 își exprimă îngrijorarea cu privire la curățenia și igiena spațiului înainte de a se reîntoarce
Așteptările angajaților
Aceștia au așteptări sporite de la angajatori când vine vorba de protocoalele de igienă și ar dori să vadă angajatori și manageri de unități preocupați de următoarele măsuri de îmbunătățire:
- Furnizarea resurselor precum stații de igienizare a mâinilor (58%)
- Curățarea și igienizarea mai frecventă a zonelor cu atingere frecventă (58%)
- Toalete echipate cu sisteme fără atingere (48%)
- Dispensere de prosoape de hârtie de capacitate mai mare în zonele comune și în băi (35%).
„Angajații care se întorc la birou se așteaptă ca angajatorii lor să respecte un nou standard de igienă, care include furnizarea mai multor materiale de igienă a mâinilor și curățarea mai frecventă a zonelor comune”, a declarat Rachel Olsavicky, Manager Regional de Marketing, Commercial & Public Interest, Essity Igienă profesională la Tork. „Rezultatele acestor sondaje arată cererea pentru un mediu de lucru sigur, iar angajatorii trebuie să fie pregătiți să răspundă așteptărilor angajaților.
Tork are ca obiectiv principal sprijinirea liderilor de afaceri cu o gamă largă de produse și resurse, inclusiv stații de dezinfectare a mâinilor, dozatoare fără atingere și sisteme de curățare bazate pe date pentru a crește igiena generală a biroului.” Sondajul „Return to Workplace” a fost realizat online în Statele Unite de The Harris Poll în numele Essity, în perioada 5-7 mai 2021, printre 700 de bărbați și femei cu vârsta de 18 ani și peste care au lucrat într-un birou înainte de pandemie. Constatările cheie includ următoarele:
Angajații de la birouri au o preocupare semnificativă cu privire la igiena și curățenia biroului.
Aproape două treimi (65%) dintre angajații care au intrat într-un birou înainte de COVID-19 sunt/au fost îngrijorați de curățenia și igiena biroului la întoarcere.
Angajații au așteptări mari de la responsabilii pentru igiena biroului.
84% dintre angajații care au lucrat într-un birou și înainte de COVID-19 sunt încrezători că angajatorul lor aplică/va aplica protocoalele de igienă adecvate în birou.
Atitudinea față de un plus de igienă este aici pentru a rămâne.
Mai mult de jumătate (58%) dintre angajații care au intrat într-un birou înainte de COVID-19 ar dori ca măsurile de curățare și igienizare sporite implementate la biroul lor ca urmare a COVID-19 să se păstreze. Este posibil ca 84% dintre ei să continue protocoalele de igienă îmbunătățite pe care le-au adoptat din cauza pandemiei – chiar dacă majoritatea sunt vaccinați împotriva COVID-19 – cum ar fi spălarea mai frecventă a mâinilor, utilizarea dezinfectantului și spălarea mâinilor pentru o perioadă mai lungă de timp.
Majoritatea covârșitoare a adulților consideră că măsurile de curățare și igienizare sporite sunt importante în locuri publice, cum ar fi cabinetele medicale/unitățile de asistență medicală (90%), restaurantele (89%), hoteluri (88%), teatrele (88%), centre de fitness (87%), magazine cu amănuntul (86%) și facilități de divertisment (stadioane/muzee) (86%).
Igiena înseamnă mai mult decât să ai un loc unde să te speli pe mâini.
Pentru mai multe sfaturi, apelați la specialiștii noștri!